Friday 22 April 2011

Kasih Sayang...

Assalamualaikum..adakah anda,anda dan anda sihat?alhamdulillah...Tadi aku online fb jap..suddenly aku TERtengok gambar pasangan couple nii..(keduaduanya aku kenal)almaklumlah..mereka bekas student sekolah aku..sweet boleh tak mereka tuh?tak tahu kenapa aku terfikir mereka akan kekal bersama..Insyaallah.:) Now..aku terfikir..mungkinkah aku akan menjadi seperti mereka?maybe akan ada suarasuara kera mengatakan aku gatal!!Ada aku kesah kah?Benda ni normal kan?aku remaja..perasaan ni datang tanpa aku pinta.


ya ALLAH..andai ada lelaki yang mencintaiku,aku mengharap cinta dia kepadaMU dan rasulMU melebihi cinta dia kepadaku,aku berharap dia akan mengasihiMU dan rasulMU melebihi kasihnya dia kepadaku, ya ALLAH..sesungguhnya aku mengharapkan seorang lelaki yang  indah akhlaknya...dan tinggi imannya..agar dia dapat membimbing aku kepadaMU..:)

Aku baru 17..perjalanan hidup aku mungkin masih jauh..ataupun mungkin akan terhenti di nokhtah ini..kuasa ALLAH..tak ada siapa pun yang akan tahu..siapa yang tak ingin berkasih sayang?tapi berpadalah kan?Jangan bercinta kerana NAFSU tetapi bercintalah kerana ALLAH..:)

gambar dari uncle google..apa motif aku letak gambar mereka?bia aku jer yang tahu:))



okaylaa..till here dari..jaga diri..

No comments:

Post a Comment

Like Unlike