Friday 8 April 2011

kebengangan melanda diri!!

Salam...waa.aku start dengan warna merah...dan ini bermakna aku tenga dalam mood MARAH dan SEDIH.Aku rasa down sangat hari nii.Tahu kenapa?Mesti ta tahu kan?Meh dekat sikit..na bisik..Aku bengang laa dengan seorang cikgu kat sekolah aku..yaa aku tahu..sangat berdosa bila kita ada perasaan macam tuu.tapii aku pun human being.Ada perasaan marah,sedih,happy and lain lain.Pada tanggal 5/4/2011(gratisnya ayat..hehe) aku terpaksa skip sekulah sebab ta sihat and malangnya pada malam sebelum kejadian..aku dapat bad news ..so pada 5/4/2011 hari peperiksaan..aku ta dapat datang sekulah..aku hope aku dapat sit exam tuu hari nii..setelah ayah aku tulis surat cuti.And guess what..aku ta dapat sit exam tuu.Cegu tuu cakap macam ni kat aku

"saya tak terima surat parents sebab mungkin surat ni palsu,saya nak surat mc..awak ta boleh amik exam ni.."


Hello..ingat aku ni BODOH  sangat apa nak ponteng ikut sukasuki aku macam CHOKICHOKI tuuhh.aku ada reason laa.and the most important thing..surat tuhh ORIGINAL..tulisan ayah aku..ta pasal pasal ta leh sit 3 paper..err  sumpah BENGANG!!!

Mood:sangat celaruu sedih,adakah aku sakit sebab DIA??:(

No comments:

Post a Comment

Like Unlike