Sunday 8 May 2011

Selamat Hari Ibu Puan Sabariah Abdul Hamid :)

Assalamualaikum..waa.selamat hari ibu untuk ibu ibu sedunia:)tapi entry nii special untuk ibu aku laa..bukan ibu korang okay..haa..First of all nak kasi tahu nama ibu aku dulu..nama BELIAU SABARIAH BINTI ABDUL HAMID..yeah!!sangat penyabar orangnya:)see the name laa dude!!melayan kerenah anak anaknya..terutama adik aku laa..haiyoo!!sangat menguji kesabaran dia tuhh!!aku pun tak lehh sabar dengan dia..muka nak mintak sepak orang sekarang cakap..haha.ayah aku cakap..we should thanked her..ta ada beliau..ta da laa aku..ta ada aku..korang ta ada laa kawan sebaik aku nehh*haha aku memang suka puji diri sendiri..sorry:)Okay..meh tengok muka ibu aku duluuu..nanti aku tulis wish pula..



Drum roll please....







cuba tengok gaya beliau..cehh..haha:)




kalau bersama beliau..ramai cakap kami umpama adik beradik:)hee

Now..aku na kasi wish pula kat RATU HATI aku,adik and of coz laa ayah aku:)




To my  Beloved Ibu...
Ibu..
Terima kasih sebab melahirkan anak gadis dan anak terunamu ini
Terima kasih kerana sabar melayani kerenah kami..
Terima kasih kerana tak jemu mendidik dan menjaga kami..
Terima kasih kerana mendengar setiap masalah anakmu ini..
Terima kasih juga atas setiap sokongan yang diberikan
Pengorbananmu memang tiada bandingan
Sesungguhnya..
Tidak ada apa uang boleh membalas setiap jasamu..
Along,Adik and Abah..SAYANG IBU:)








haa..ni dia anak teruna ibu n abah aku..pendapat korang please:)





King and Queen of my heart:)





Pagi tadi..aku ada ikot ibu aku pergi majlis ilmu..anjuran IKRAM Johor..Ustazah dari UTM cakap..ibu tuu sangat hebat kerana terdapat syurga di bawah telapak kakinya..so kita as anak..sementara mereka masih ada..buatlah mereka happy..ALLAH tak akan meredai kita kalau IBUBAPA kita tak redai kita..sikit kaya ahh pun tak boleh..kalau ibu kecil hati,then dia doa tak baik pasal kita...puppp!!!ALLAH terus makbulkan..lihat!betapa besarnya darjat seorang ibu di sisi ALLAH..okay?Aku ingatkan diri aku juga nii:)hee...


okayla..da nak maghrib ni..err..aku mungkin akan menghentikan seketika aktiviti blogging aku nii..Mid Year exam start esuk sampai 27/5/2011..kalau ada masa aku update laa okay..korang jangan laa susah susah rindu aku okay?haha*ada ker orang rinduu?ecehhhh...jaga diri elok elok..salam..

No comments:

Post a Comment

Like Unlike