Monday 6 June 2011

Savannah Hill,Ulu Tiram..(Hari menyesakkan OTAK)

Assalamualaikum sayang..auw!gedik..hehe..okay ta na laa melewelewe sangat..seperti yang dijanjikan..aku nak cerita pasal kem kat savannah hill..!masuk je kawasan tuu..aku sangat kagum dengan dengan keindahan tempat tuu..cantik sangat..ada sebuah bungalow yang superb!macam ada kat luar negara tau..deko rumah tuu..buat hati tertawan...Students perempuan SMK SKUDAI ditempatkan kat dorm 3..katil 2tingkat tuu..aku kat tingkat atas,bawah aku ada mira:)student lelaki pula ditempatkan kat dalam bungalow!jeles==''..



First day:subject chemi..aku ta fokus..penat tau);
Second day..pagi pagi da fizik..then ada bio..petang tuu ada free,,jalan jalan laa
waktu kelas bio,first slot..ada video pasal sotong mengawan..
barula aku tahu,sotong adalah makhluk ALLAH yang sangat unik
pelajar lelaki sangat suka video nii..Aku sampai terdengar buda lelaki cakap
'hilang ngantuk aku"..apa bendaaa laa kan?
Third day..waa!!aku nak balik!!pagi tuu,kami ada kelas addmath kat dewan bawah
sejuk gila..
macam kat dalam cinema tau..hihi..then kiteorg ada amek gambar kat 'kek batik'




mestilaa kene letak gambar aku dulu kan?ni kat bungalow:)



haa..ni kat kek batik..see..tangga dia..aku ta ada:(sbb aku laa photographer:)

err..niat mmg na upload lagi..tapi line lebap nak mam laa..aku ta na tunggu ..ig na tengok pic,cuba tengok kat blog afiqah azmi..sebab dia punn ada buat entry pasal nii..nah link...

okaylaa..aku na packing baju untuk easymath camp kat smka johor jaya pula..4h3m..tata.salam


No comments:

Post a Comment

Like Unlike