Wednesday 24 August 2011

impian hari lahir :))

assalamualaikum...hah!aku dah gian nak update..tapi sebenarnya aku sendiri tak tahu apa topik aku nak hupdate..heheh :)) btw lagi 5hari ramadan akan meninggalkan kita..mungkinkah ada lagi ra,dan untuk kita pada tahun hadapan?sama sama laa berdoa..aku juga nak remind korang..banyak banyak laa berdoa di penghujung ramadan nii ..doa mudah dimakbulkan tau...sepertimana yang ramai ketahui students spm bakal menduduki trial sebaik naek cuti nii..orang lain makan ketupat kita menghadap buku..tak apa laa ..ni kan demi masa depan ..betul tak?semoga 9A+ dalam genggaman..ameen :) okay memandangkan birthday  aku bulan depan 13/9 aku ada beberapa impian laa kan?haha!ngengada kan?orang lain sibuk nak trial aku sibuk pikir birthday..nama pun impian kalau tak dapat pung tak apa maa :))

aku nak jawab exam dengan hati yang tenang memandangkan tarikh 13/9 tuu bermulanya exam untuk semua subjek sains and hari tuu adalah subjek kimia..doakan aku :)
keduanya,aku teringin nak ada teddy bear jantan yang sama besar dan sama tinggi ngan aku?haha ngengada!(mira cakap nanti dah kerja dia kasi)wiwit sayang mira
ketiga..aku nak kotak musik..ala yang ada patung nati nari kat dalam tuu..hihi comel gituhhh :)
akhir sekali aku nak snow globe ..haha!aku nak yang dalam dia ada teddy bear tau :)

 banyak betul impian..tapi yang number1 tuu je aku boleh penuhi ..ameen :)


snow globe idaman hatii :)

tuu ada patung nari nari..comeyy tak?

nii kalau pakwe yang kasi..ouh mmg sweet :)

nak tunggu SITI NOR AMIRA kasi hihi
mesti ada yang tersenyum baca kan?tapi tak apa laa kan??impian jee hihi..okaylaa byebye..take care

No comments:

Post a Comment

Like Unlike