Saturday 30 April 2011

Blogger Terhebad:)

Assalamualaikum..hua!!selsema laa..rasa na cabut jer hidung nehh..haha??tapi lau ta da hidung..hilanglah KECOMELAN aku..haha!!sorry laa..aku memang suka memperasankan diri..hakhak.korang apa buat peyang petang begini??huhu..bosan kan?tapi..jadual aku agak padat laa..almaklumlaa na mid year daa..doakan aku yer sayang sayang sekalian?hehe:)Okay now aku na cerita pasal blog kegemaran akuu...Aku paling suka blog ADIKA PUTERA..yeah..sangat suka*abg dyka..kita promote blog abg dyka nii..hehe..nah link..cuba tengok blog dia..terbaik wokkk..aku suka suka suka..:)aku kasi banyak bintang kat blog dia yang konon2 elegan tuhh..next,aku suka blog kakak kesayangan aku laaa...SITI NURFARIHA..korang try laa usha blog dia..simple jer..comel mcm tuan punya badan...ni blog nya..cuba tengok..then follow la...tu pun nak kena ajar keh??hehe...ni laa blog yang harihari aku akn baca..buat aku tergelak sorang-sorang..



hehe..okaylaa...aku nak pergi lap hingus nii..haha*geli tak..geli tak??nanti aku storymory ngn kowang lagii ehh..tc...:)



SILA LIKE :)

No comments:

Post a Comment

Like Unlike