Saturday 30 April 2011

Happy Birthday NOOR ASZREEN MOHD ISHAK :)

birthday girl...
Assalamualaikum..errr..na nanges boleh ta??hidung aku..seriusly da macam badut..da laa tuhh..aku asek aaaaaaaaaaaaaaacimmmmmm jer dari tadi..faham tak?ala..bersin laaa..okay back to story..aku na wish birthday bestie aku sebenarnya..NOOR ASZREEN atau nama facebooknya YEEN HOLGA..birthday dia 1 may..haha..satu dunia cuti..tapi aku kena buat entry nii awal..sebab..esuk kebusyan(busy)laa..sory yeen..



noor aszreen...
selamat ulangtahun yang ke17..
besar daa kan?
semoga awak panjang umur..
murah rezeki..
berjaya dunia akhirat...
belajar rajin rajin tau...
SPM daa dekat..
nanti tahun depan kita sanbung belajar sama sama okay?
awak..
kalau da masalah..
hadapinya laa dengan tenang kay?
ingat!!
ALLAH sayang awak..
kita pun sayang awa juga..
semoga birthday tahun ni..bawa kebaikan pada awak..
I LOVE YOU YEEN... :))))




okaylaa...till here..tata..:)




SILA LIKE:))

No comments:

Post a Comment

Like Unlike