Friday 15 April 2011

Bukan Penghujung:)

Assalamualaikum..Apa khabar sume?Adakah hati,hempedu,limpa,buah pinggang anda dalam keadaan baik?Hee.Alhamdulillah.Err..since 2,3,4,5,6 menjak nie..aku rasa sangat down laa.Kenapa?Err sebab rezult penilaian kurikulum2 aku agak teruk.Dala ta dapat sit 3 paper..rezult lak hancur..memang frust terbaring laa akuh.Tapi ni bukan penamat kan?perjalanan nak menuju ker SIJIL PERKAHWINAN MALAYSIA...Eh salah pula..hehe.*gatal:)Perjalanan menuju ke SIJIL PELAJARAN MALAYSIA masih jauh walaupun hakikatnya tinggal beberapa bulan..Aku akan study betul2 untuk mid year exam nie..Insyaallah.



pembakar semangat:)

cegu iman yang kasi word ni pada kitaorang.selagi aku berusaha,berdoa,dan bertawakal..insyaallah.pasti ada jalan kan?hee.doakan aku okay?


mood:sangat bersemangat untuk study:)

No comments:

Post a Comment

Like Unlike