Monday 11 April 2011

tiada tajuk

SALAM..adik-adik..hehe.tibatiba terasa na hupdate pula..tahla.aku rasa sunyi.mesti ada yang tanya.kenapa perlu sunyi??tapi hanya aku ada jawapannya.aku tahu..aku belum cukup dewasa untuk merasai perasaan itu..tapi dia tetap datang!sumpah aku ta minta.aku cuba!bukan aku ta cuba na lepaskan perasaan ini..tapi...makin aku cuba..makin kuat dia datang pada aku..aku sentiasa berdoa supaya dia pergi..tapi..aku belum berjaya..aku admit,aku plastik!hipokrit!aku berlagak kuat..aku purapura ketawa..tapi hakikatnya..aku ta sekuat apa yang aku zahirkan..kadangkadang..mungkin ada cakap,aku ni terlalu melayan perasaan..tapi aku bukan melayan..dia datang sendiri:(..aku mohaon kekuatan..tapi DIA datangkan dugaan kepadaku..aku reda:)DIA sayang aku..aku yakin itu...


mood: ta keruan:(

No comments:

Post a Comment

Like Unlike