Thursday 28 April 2011

Err..apa ek??

si gadis bunga pahar:)

Assalamualaikum..selamat tengah hari sayang sayang kuh..wee..awakawak nampak ta pic kat atas tuhh?Sebenarnya..hari ni adalah hari sukan tahunan kali ke24 smk skudai..so aku ditugaskan bersama nadyya untuk mengiringi vvip..ada 6 orang yang lain sebagai gadis bunga mangga..tahu kan?kalau tak tahu punss angguk jer..Agak kehappyan*ada tak word ni?hehe...sebab aku berhadapan dengan seseorang.berdebar debar jer jantung aku..siapa??teeettt!!rahsia besar kerajaan..ta leh kasi tahuu..kiteorang pun kena tolong kasi hadiah kat para pemenang..penat wokkk!!

Meh kita tinjau..siapa pemenang tahun niee

1.RUMAH NEPTUNE-789mata
2.RUMAH MARIKH-tak sure:))
3.RUMAH ZUHAL-juga tak sure
4.RUMAH BUMI-ta tahuuu
*aku rumah marikh..sepanjang 2007 aku sekolah sini..ni laa first time marikh kalah..huhu

Untuk perbarisan unit uniformm
1.BRIGED PUTRA
2.KADET REMAJA SEKOLAH
3.KADET POLIS


Untuk hal-hal lain..aku tak berapa nak pasti sangattt:)).kepada yang kalah..try lagi tahun depan tau tau



Di kesempatan ini juga..aku na ucapkan tahniah kepada orang yang aku sayang..Kak Fariha..sebab apa??sebab tuuuttt..biala dia paham sendirii:)*aku ni cam tengah buat ucapan pula kan??hahah*gelak gedik
Aku un na ucapkan tahniah pada orang yang pernah buat aku happy..even sekejap..AMIEN..sebab ternampak kat wall dia kat facebook yang dia dapat tawaran pergi matrikulasi johor..all the best:)


So..till here laa.penat pulaa..jaga dirii..:)

No comments:

Post a Comment

Like Unlike