Wednesday 27 April 2011

Jodoh :)

Assalamualaikum..apa khabar?Aku tak berapa sehat sangat.. :(.Semalam kena hujan..lebat gila..Habis sakit kepala,selsema..adoi,manjanya laa kan badan ni..hehe(gelak ngade-ngade)..Tadi kan kan,aku kan terselak buku yasmin,note book dia..suddenly,aku terpandang satu page yang dia tulis pasal JODOH.Apa yang dia tulis nii,berdasarkan filem SYURGA CINTA.Alaaaa...yang ada Awal*bukan Akhit tuu and Heliza...Mehh baca mehhh :)


JODOH TERBAHAGI KEPADA 3 SUMBER :)


1.Syaitan...
   Anda berkenalan ,suka sama suka,berpegang tangan dan melakukan maksiat,dia mengandung dan
   baru kamu bernikah.



2.Jin...
   Anda menyukai dia,tapi tidak bagi dia..Lantas anda meminta bantuan dari jin.Lalu anda dan dia
  bernikah..Tetapi bukan kerana kerelaan dia



3.ALLAH..
   Anda dan dia bertemu..mata bertentang mata,lalu turun ke hati,lantas anda pergi berjumpa orang 
   tuanya,lalu menyampaikan hasrat untuk mengahwininya :) Anda dan dia bersama kerana izinNYA
   kerana keberkatanNYA.Insyaallah,kekal hingga akhir hayat :)


Hee,comel kan ayat nii:)Aku harap..aku berkasih sayang kerana ALLAH:)Err..okaylaa.Aku kena chau dulu,tangan lenguh gila..Tadi kene bawa bunga pahar..berat boleh tak?sakit :( Tata.. 

No comments:

Post a Comment

Like Unlike