Monday 4 April 2011

kenapa mestii kau?

err.aku rasa bagai na menagis ouh!maybe ada antara korang yang fikir aku ni mengada.sume benda na nangis..tapi..ADA AKU KESAH KER???!!aku ta twu laa pe sehh yg na jadi ngn aku?seriously..aku da lama ta rasa perasaan yg aku rasa sekarang..yaa persaan SAYANG pada someone mcm yg aku rasa sekarang..err!!aku tension!wahai Mr.*****..apesal laa kau datang dalam hidup aku!kau sedar taa yang kau sedang MENYUSAHKAN hidup aku ouh!dala kau datang tanpa aku UNDANG*mmg muka ta malu ouh!and now SUKASUKI mcm CHOKICHOKI kw BLA!ape sehh kw?err!patotnya kw ta paya dtg ouh dalam hidup aku tao!buat life aku kusut masai jer!puas laa kw eh?dala aku na exam esuk.kau pula menambahkan perisa coklat pahit yang murah lagi taa sedap dalam hidup aku sejak dua,tiga,empat,lima,enam,menjak nehh.aku geram nehh!kau ta na pujuk ke?apa?ta na pujuk!okay fine!ADA AKU KESAH KER?*hakikatnya...YAA!aku kesa laa wei! (kebengangan pada diri sendiri,sangat down)

No comments:

Post a Comment

Like Unlike