Tuesday 5 April 2011

Konflik bukan CORNFLAKES:(

salam..mood aku sangat ta stabil.err aku rasa bulan4 memang bulan malang aku kot:(semalam,aku tido awal..pukul 10.then aku bangun pukul 1pg sebab nak study.sebelum start tuu aku on laa hp aku tuhh*aku mmg suka off phone,samapai ayah aku ckp"buang jerla hp tuhh dakam laut"heee.bila da on,tuptup..dapat mesej*harap maaf,mesej tersebut ta dapat disiarkan atas ssebab teknikal:).bila aku baca jer mesej tuhh,apa lagi airmata aku mengalir macam air terjun kat KOTATINGGI tuhh!dupdapdupdap jantung aku..laju gila.lepas daa balas mesej tuhh,aku rasa down gila,then aku terus tepon yeen..*sangat tenang dengar suara awak yeen.aku menangis cakap dengan yeen.ni laa first time aku nangis bila berbual dengan yeen kat phone.lepas yeen pujuk aku,aku agak sedikit legaa.then yeen ada ckp,
"awa suruh kita kuat,so awa pun kena kuat,lau awa ta kuat,kita pun ta kuat."
yeen da bagi aku semangat..lepas ni sumenya terpulang pada diri aku sendiri.hope aku boleh..doakan aku okay:)
and kepada dia,semoga awak tenang di sana,saya akan sentiasa doakan awak:)

No comments:

Post a Comment

Like Unlike