Tuesday 5 April 2011

Penyakit

err.aku rasa aku da gila kot.mengHUPDATE blog jer.buku da ta tengok.sampai ibu aku cakap"nak ker ibu amek balik lappy tuhh?"hehe.'ibu,da kasi mana boleh amek balik'..hehe:) lappy ni da macam KEKASIH hati aku daa.tapi aku bukan na cerita pasal KEKASIH aku nie..aku na cerita pasal penyakit aku.orang selalu kata macam nie kat aku.. "sabarlaa.penyakit nie,mengurangkan dosa" yaa.aku admit,aku banyak dosa..almaklumlah..aku cuma insan biasa.bukan malaikat pumm.tapi..penyakit yang sedang aku alami sekarang niii..bukannya mengurangkan dosa.tapi menambahkan lagi dosa aku..penyakit aku ni..ta da ubat yg korang beli kat farmasi tuhh.serious ann sakit aku nie?aku ta twu laa bila aku nak sembuh?aih!!tension aku!aku sentiasa berdoa pada DIA agar penyakit aku nie..bole sembuh.and aku pun tenga berusaha semaksima mungkin untuk sembuh dari penyakit MALAS aku nie.yaaa!!penyakit MALAS!ni laa penyakit serious aku tuu..aku twu ramai lagi yg ada penyakit nie..and aku twu manusiamanusia tuhh juga sedang berusaha macam aku juga.yela..siapa sehh yg na ada penyakit MALAS!!kan?kan?

No comments:

Post a Comment

Like Unlike