Sunday 1 May 2011

Selsema

Assalamualaikum..cuba korang tengok masa entry ni dipublishkan...awal pagi...sumpah ngantuk..huhu!tapi everytime aku baring..pastinya aku seolah berada di ambang maut..cehh ayat..haha!!sesak nafas laa...aku menangis daa tadi:(teruk bebenor aku selsema kalii nii...korang korang ada tips tak nak baik an selsema dengan sepantas yang mungkin..Aku kalau selsema or batuk..memang lambat gila nak baik..tensen bole ta??aku harap sangat aku baik sebelum mid year exam..nanti kan tengah hari..aku ada jemputan kenduri kawen..dengan keadaan macam nii..memang taa laa na pergi..dala teringen nak makan nasi minyak!!huaaaaa na jerit kuat kuat laaa...TA SUKE SELSEMA!!!


nasi minyak..aunty google kasi..lapar pula...


selsema...:(






huhu..okay laa ta ada mood daa...doakan aku cepat sehat tau..jaga diri..tata






SILA LIKE:))







No comments:

Post a Comment

Like Unlike