Sunday 12 June 2011

EASYMATH CAMP..

Assalamualaikum..yeah hupdate lagi dan lagi..banyak nak cerita tau..4hari3malam kat smkajb banyak buat aku tersenyum..alhamdulillah aku faham method yang dia ajar..
Actually ada benda yang buat aku senyum je sepanjang masa..haha..yeah sepanjang kat sana ..masa aku banyak aku habiskan dengan INSYIRAH,NADYYA,Mr.A..and yang bestnya..bestie aku ARSYAD pun ada kat sana..kiteorang banyak spent time sesama..yang tak bole bla,bila spent time dengan arsyad..asyik bergaduh dan merajuk je..hihi..nasib baik dia nak layan aku..tak sudah sudah dia memujuk aku:)ngengada sungguh..tapi,part yang paling best..bila dia sanggup belikan aku makanan..sebab aku tak larat sangat..sweet kan?kat sana..makanan tak sedap,so aku tak makan laa..then kena laa beli:)..thanks arsyad..:)wh eh ada satu peristiwa tau yang tak bole bla..insyirahpakai baju terbalik..haha!apala kau syi..berdekak aku dengan kau tau:)lastday palic kecoh..snap sana snap sini..and ada photographer tak bertauliah curi curi amek pic kami..grr..tak suka!!

haha!okaylaa..nak hupdate lain pula..tata

No comments:

Post a Comment

Like Unlike