Sunday 12 June 2011

Kehilangan

assalamualaikum..eii lamanya ta hupdate..aku da terdengar suara suara sumbang yang mengatakan mereka rindu aku..auw auw..haha!aku baru jer sampai dari melaka..balik je dari easy math..aku terus gerak melaka..actually aku da kehilangan buah hati aku..yaa..kucing aku dah hilang:(..aku rindu sangat kay dia..aku tak tahu dia hidup lagi tak..tapi aku harap dia masih hidup.seriously aku sangat down bila dia ta ada..aku jadi lemah juga..aku rindu keletah dia,aku rindu nak peluk dia..ya ALLAH..erm,semalam,bila aku tengok kucing,air mata aku mengalir laju,aku tak boleh nak lupa bayangan dia..dia istimewa:')mengajar aku erti sayang..sabar..


MEOW..along rindu meow..along harap meow baik baik je kat luar sana..meow balik laa..along rindu meow tau:(

mood:sedih

No comments:

Post a Comment

Like Unlike