Saturday 20 August 2011

lama dah menghilang...

assalamualaikum...okay okay tolong jangan terlompat lompat macam tuu..haha!rindu nya dekat belog tersayang..awak awak..blog kita kan awak dah muka baru ...piqa jemi yang buat ..cantik tak ?aip!angguk cepat!!huahua..okay aku minta maap sebab lama menghilang..act BB aku tak ada...dia dah lari :p err paham paham jee laa boleh??sebenarnya da dekat 2minggu aku dapat balik BB nii tapi aku mals nak update..sorryy ehhh?okay now kita dah ada kat fasa ke3 ramadan..ustaz cakap time nii..kita semua dijauhkan dari API NERAKA..so tingkatkan laa amalan banyak banyak ehhh..ramadan tahun nii agak getir laa bagi aku..kena handle exam..masalah..mmg superb..air mata pung daa tak henti mengalir..nasib baik ada pqa jemi,mira rosli,fazilah,uteya,arep n aizat..thanks sebab korang ada saat aku memerlukan:))sayangnya arsyad tak ada saat nii..arsyad saya rindu,saya perlukan awak..saya dah terjatuh dah sekarang..kalau awak ada..saya mmg makin kuat...saya tak sabar tunggu awak balik..:)hmm..aku akan menulis n menulis harii nii:)okay..selamat berpuasa,kejarlah lailatulqadar..dan hei selamat hari raya sayang:)

No comments:

Post a Comment

Like Unlike