Saturday 20 August 2011

warkah untuk sang kekasih

kehadapan lelaki yang bertakhta di hati....


   assalamualaikum...sayang..apa yang saya coretkan ini ikhlas untuk awak..apa yang saya tulis nii tulus dan jujur dari hati saya,tak ada keraguan:)awak...hati saya hancur saat ini..macam kaca yang dah terhempas kat batu tuu..remuk macam kereta yang accident tuu..dahlaa tak tahu nak umpama kan macam mana lagii...tapi saya reda bila degar penjelasan dari mulut awak malam tadii..hati saya berbunga bunga walaupun saat tuu air mata saya mengalir lesu mendengar suara awak..sungguh!saya rindu suara awak yang buat saya tersenyum buat saya ketawa:)ya ALLAH indah sungguh perbualan kita malam tadi..saya tak sangka masih ada rasa ambil berat yang awak tunjukkan pada saya.walaupun saya tak tahu kejujuran kata kata awak..tapi ia cukup membuatkan air mata bahagia dan senyuman terukir di bibir saya..

       ''saya sayang awak,dalam banyak2 perempuan yang saya kenal,awak laa perempuan yang paling saya sayang...DEMI ALLAH saya tak nak kehilangan awak..saya yakin akan ada lagi KITA..biarlah masa yang menentukan...jujur saya cakap saya terlalu menyayangi awak..awak,bangunlah..lupakan sengketa antara kita untuk seketika,saya janji yang kita akan ada lagi lepas nii..saya sentiasa berdoa yang kita ada jodoh..saya buat nii sebab saya sayang awak.DEMI ALLAH,SUMPAH saya tak ada perempuan lain..hanya awak yang saya sayang...awak berdoalah kita akan bersama..tolong bangun demi saya,saya tahu ketawa awak malam nii hanya pura pura..."


   sayang..saya akan bangun balik..demi awak,demi KITA:)demi SPM...saya tak tahu kenapa saya terlalu menyayangi dan mencintai awak..mungkin awak lelaki pertama yang saya sayang selepas saya kecundang sebelum ini ...saya yakin dengan awak walaupun hati saya terluka..awak jangan tanya kenapa saya sayang awak..sebab saya tak ada jawapan untuk soalan awak..awak andai dalam tempoh PERPISAHAN kita ini..ada gadis yang dah curi hati awak...janganlah awak sakiti hati dia..jangan awak biarkan air mata mengalir di pipi dia...biarlah saya jadi gadis yang terakhir yang awak sakiti..awak pun dah berjanji...awak..doakan laa saya tak berdendam dengan awak..saya tak mahu membenci awak...saya tak akan cuba melupakan awak..saya akan terus menyayangi awak..hati saya mungkin sakit sekarang..tapi awak tahu kan?ALLAH ITU MAHA HEBAT PERANCANGANNYA!!saya sentiasa harap awak laa lelaki yang bakal bersama saya walaupun sekarang nii dah hancur harapan saya...awak..Izinkan laa saya terus menyayangi awak tanpa henti..izinkanlah saya terus untuk mencintai awak walaupun awak tak mampu nak sayang saya:)saya sentiasa doakan awak..semoga awak berbahagia dengan gadis lain..biarlah saya terluka mencintai awak...jangan awak doakan saya bertemu dengan lelaki lain kerana saya tak mampu mencintai lelaki lain sepertimana saya mencintai awak..maafkan saya :')

salam sayang,
zulaiha rahman
(gadis yang mencintaimu tanpa henti)

No comments:

Post a Comment

Like Unlike