Wednesday 14 September 2011

Hello Sweet 17 bye bye cute 16 ^^



HAPPY BIRTHDAY TO YOU
happy birthday to you
happy birthday to ZULAIHA
happy birthday to you


alhamdulillah da menginjak setahun lagi umur aku semalam 13/9 dah 17 daa..yea!dah besar kan??semoga aku dapat jadi hambaNYA yang beriman dan bertakwa.anak yang solehah,pelajar yang cemerlang serta kawan yang baik..ameen


5 sebab birthday tahun nii best :)
~pagi pagi morning da kena kiss dengan yeen kat pipi..korang ada??wekk
~dapat wish dari kawan2 fb n kawan2 sekolah ..AH pun ada :)
~abah belanja makan
~dapat coklet besarrr :) kenyang beb
~orang yang pernah sayang aku mesej :)


5sebab birthday tahun nii tak best
~dapat "hadiah"dari orang yang penah sayang aku
~exam..gila susah :(
~bestie sendiri lupa birthday aku
~ta ada mood setengah hari
~teringat benda benda silam tahun lepas


okay laa itu je pun :) hehe



#baru pas baca belog yeen..terima kasih yeen :)

No comments:

Post a Comment

Like Unlike