Friday 9 September 2011

Rindu :')

assalamualaikum..just a quick update :) seriously waktu tangan tengah menari kat atas keyboard nii..air mata mengalir lesu ...kenapa??*aku dah lama tak menangis :") ..seriously aku rindu..rindu dengan hubungan kita yang dulu...tapi aku tahu kita susah nak jadi macam dulu ..mungkin masa dah tak banyak..masing-masing busy dengan exam,,dengan membe n may be dengan pak we :) Ya ALLAH aku dah tak tertahan rasa rindu pada mereka..orang yang aku sayang sangat-sangat dalam hidup..yang banyak ada dengan aku saat aku jatuh terduduk terguling-guling..lagi 2 bulan aku n kau akan berpisah..dah ta ada lagi alam persekolahan untuk kita.masing-masing akan buat haluan sendiri...dan aku??aku pun sama ...bila kita nak jumpa lagi ?? aku hanya mampu tertunduk bila si dia menanyakan soalan itu :)tak ada jawapan...biar ALLAH aturkan *argh bodoh!semua nak berserah ..tapi maaf,hanya itu yang aku mampu wahai sahabat ..aku just mampu doakan kau dari jauh ...maaf kan aku sayang :)




yeen..kita rindu..sumpah kita rindu awak sangat-sangat:)even kita dah tak rapat macam dulu..kita tahu apa jadi kat awak..alhamdulillah..kita tumpang bahagia bila awak happy :)kita sentiasa doakan awak.maafkan kita sebab buat awak macam nii okay?kita tak layak pun nak jadi BESTIE awak ..sebab tak ada denagan awak saat awak perlukan kita :(
sorry




min..kita pun rindu awak..walaupun awak ada je depan mata kita...knp kita rindu awak??sebab kita rasa masing-masing dah busy...




nady..heh awak kena jadi budak nakal sikit..jangan kasi orang buli awak ..jangan kasi orang sakitkan hati awak...jangan pikirkan hati and perasaan orang lain sangat okay??



siti nor amira,afiqah azmi n nur syazwani..korang bermakna sangat dalam hidup aku..mira..thanks sebab awak sentiasa suport kita..awak kasi kita tisu time kita nagis sebab johan..awak pujuk kita..kita terharu sangat :) pqa..awak pun baik ..thanks sebab selalu kasi kita nasihat ...thanks sebab jadi kawan kita..n wani..babe!kau nampak jee happy kadang2..tapi bila kau moody..aku pun jadi takut..kau sika buat aku gelak..perangai kau buat aku senang :)



#yeen,min,nady,mira,pqa,wani ..kita minta maaf if kita punya perangai sakitkan hati korang..korang kita buat sehabis baik okay untuk spm?nanti kita leh sambung belajar sama-sama..korang walau jauh macam mana pun kita,walau renggang macam mana pun hubungan kita..jangan pernah kita putus kawan okay..kita sayang korang sangat-sangat :)



#belog aku so suka hati aku nak menyanyah apa ..kau menyampah?muntah laa

No comments:

Post a Comment

Like Unlike