Wednesday 26 October 2011

blogger feberet kite :)

assalamualaikum..weeehuuu hujan lagi hujan lagi ...best kan tido?hihi.tapi aku lebih suka nak update belog aku daripada tidur..so sweet kan aku?puiii!haha.actually aku tergerak hati nak update belog bila blogger feberet aku dah buat comeback!cehhh ala ala artis gitu kan?haha kembang semangkuk laa blogger feberet kite tuu kan??cehh..actually dia senior kat sekolah..tapi dia tak kenal kite pun..kite je kenal dia..kite budak hingusan jee..mana dia nak kenal kan?sobs sobs sedih..#sambil lap hingus!puiii selekeh.haha .gurauan semata..may be ada yang tanya apa yg best sangat dengan belog hencek taufik nii..tapi bagi aku belog dia mmg best..belog dia simple jee..tapi kebanyakan kandungannya buat aku ketawa plus senyum sensorang.serius macam orang gila..muahahaha.aku kan,lebih prefer baca belog lelaki daripada perempuan..may be sebab belog perempuan lebih cenderung untuk mereka meluahkan perasaan kan?sama laa macam aku juga..so macam dah common orang putih cakap..so kat sini aku nak senaraikan beberapa blog yang menjadi pilihan hati aku...yang selalu aku stalk..


Blogger Boy :)


Adika Putera # nii mmg belog superduper feberet
hencek taufik #baru buat comeback niii .haha
mas ahmad safwan # baru jee stalk belog nii
Kamal Effendi #baru stalk terus jatuh hati


Blogger Girl


Siti Nurfariha #blog kakak :)
cik wanie#penulisan dia best gila kott


talk to my hand laa kalau kau nak kata aku gatal ke hape..tapi aku just jadi diri aku.aku suka baca blog lelaki daripada permpuan.lagipun blogger lelaki tak ramai kan/kalau aku tak baca,sape lagi nak baca.so bersyukur laa sebab ada aku kan?yeah tepuk tangan untuk diri sendiri..okay laa byeee


#senior taufik.bak upah..kita tolong promote blog nii
muahahaha

No comments:

Post a Comment

Like Unlike