Wednesday 26 October 2011

derita merindu :')

assalamualaikum..wah gila kan?malam nii aku post lagi..haha.serius hati aku macam serabut..okay bukan macam tapi MEMANG serabut :( mana tak nya dengan SPM yang makin hampir..pehhhh elak terjun dari pokok tauge je kan?muahahaha.tajuk entry macam ~!#$%^ kan?haha jiwang kau jah!hamek!actually tadi lepas aku study chemi,aku tergerak nak tengok inbox kat phone aku..since bulan 5 aku tak update inbox aku..serious banyak gila mesej..nasib baik phone aku nii memory besar kan..then baca punya baca..air mata pun mengalir #talk to my hand if nak cakap aku cengeng..air mata aku bhaii..suka hati gua ar,yang penting gua tak susakan lu..cehh!haha.aku baca balik semua mesej Mr.A:)serious rindu saat tuu..satu pun mesej dia aku tak padam.tapi aku padam semua mesej a****d yang aku simpan punya lama...tah may be hati aku kecewa dengan sikap dia kot :)


i rindu u Mr.A..rindu sangat time kita cintancintun dulu-dulu :')i tak tahu if u baca blog i,tapi if u terbaca entry nii..i tak malu nak cakap yang i TERLALU rindukan u..i sayang u macam hari pertama kita kawan..i tak tahu apa yang u rasa kat i sekarang..mungkin u dah lupa semua yang jadi antara kita..tapi i tak nak pun lupa apa yang jadi kat kita..i lega bila u kasitahu yang hati u tak terbuka untuk CINTA..i tahu u tak ready..tapi i tahu apa sebenarnya yang u nak:)i tahu...so kat sini i nak cakap.. i rela undur diri demi kebahagiaan u..i tahu u tunggu 'si dia' yang i tak tahu siapa..sekuat mana pun u tunggu dia..sekuat itu juga laa i tunggu u...persoalkan lah berapa lama i nak tunggu u..tapi i tak akan stop sampai ALLAH temukan i dengan pengganti u..yang sama seperti u..apa yang i nak ada pada u..sebab tuu u istimewa sangat dalam hidup i..tapi segalanya i serahkan pada yang MAHA ESA.mungkin penantian i berakhir malam nii,mungkin esuk,lusa,minggu depan,bulan depan,tahun depan..masa penentu kan??i hope u will find ur true mrs right :)i tetap happy sebab u masih ada dengan i saat i memrlukan u... dan u masih memerlukan i....



khas: muhammadaminuddinazmin

No comments:

Post a Comment

Like Unlike