Friday 28 October 2011

menghitung hari :')

assalamualaikum...okay..just a quick update okay...





aku bukan nak menghitung hari nak kawen okay..haha!menghitung hari nak SPM :)so BERKEMUNGKINA besar aku akan stop dari dunia blogging untuk sementara.mungkin ini adalah post aku yang teakhir untuk bulan nii.heyyyy..janganlah berduka lara#bajet ada orang sedih kan?


lepas nii dah tak ada alam persekolahan..tak ada lagi cekgu yang nak nasihat kita.tak ada lagi baju sekolah..perhimpunan pagi-2,tak dengar lagi bunyi wisel kat tapak perhimpunan..cepat je aku nak tinggalkan sekolah tuu..mungkinkah aku akan rindu zaman itu??

mesti rindu nak tanya kat membe-2 "ehh korang dah siap hw.ehh ada hw apa ehh?"soalan lazim kan??
nanti time rehat "nak makan apa hari nii?"
nanti dah nak balik "ehh pergi kelas tak hari nii?"
dah sampai kat gate "byee"


nanti dah masuk matrik,uni,or maybe form6..dah tak ada lagi nak tanya soalan-2 nii kan?serious zaman sekolah nii ajar aku macam-2 benda..terutama erti PERSAHABATAN :')
#tak payah nak touching laa zue :")



okay laa..untuk SPM 'VICTIM' all the best okay..banyak an berdoa dan usaha..kemudian,serahkan lah segalanya kepada yang MAHA ESA.DIA tahu yang terbaik untuk kita :)aku juga nak ucapkan#bajet kasi ucapan dapat anugerah selamat hari raya aidiladha..banyak an berdoa pada hari wukuf nii..sebab doa kita senang dimakbulkan :)
semoga umur aku panjang untuk berkongsi cerita dengan korang..salam sayang :)

No comments:

Post a Comment

Like Unlike