Saturday 8 October 2011

PART2 10 things about me




okay,another post gedik,tapi kali nii nak cerita pasal benda yang aku BENCI !!


  1. aku tak suka menunggu !
  2. aku tak suka orang yang cakap belkang,then pura-2 baik dgn manusia yang dia kutuk tuu..#fake gila,jujur kan lebih baik
  3. aku tak suka orang yang suka kasi harapan bagai nak rak pada manusia laen
  4. aku tak suka orang yang rasa diri dia BAGUS ! #cermin diri kau dulu,if tak ada cermin aku boleh belikan
  5. aku tak suka bila aku dah nyenyak tidur,ada orang call
  6. aku tak suka orang paksa aku buat benda yang aku tak suka
  7. aku tak suka pergi tempat yang sesak dengan orang
  8. aku fobia dengan cicak #tahun lepas ada cicak bintik-2 masuk dalam poket baju aku time nak exm addmath :(
  9. aku tak suka orang lain kutuk manusia yg aku sayang walaupun manusia yang aku sayang tuu lukakan hati aku
  10. aku tak suka kena marah ..haha

No comments:

Post a Comment

Like Unlike