Friday 14 October 2011

PART3 10 things about me



post gedik yang terakhir tentang apa yang aku suka




  1. aku suka Mr.A .. #gedik..haha
  2. aku suka makan apa je yang rasa coklat :)
  3. aku suka baca novel cinta yang lelaki sanggup lakukan apa je demi pempuan#kan best kalau baca buku sekolah macam nii :)
  4. aku suka amek gambar..gila snap pic sendiri n benda yang lawa-2 #terpengaruh dengan ADIKA PUTERA :p
  5. aku suka sangat kumpul shawl..#kadang-2 tak pakai pun hihi
  6. aku suka sangat nangis untuk luahkan apa yang aku rasa
  7. aku suka baby#alolo comey comey :)
  8. aku suka cakap dengan kucing aku seolah olah dia paham apa yang aku cakap:)
  9. aku suka cakap cakap cakap cakap haha
  10. aku suka laa habiskan masa aku dengan tenet #internet :)

No comments:

Post a Comment

Like Unlike